Wednesday 13 July 2011

HAPPY :D


Okayy, aku RINDU dea! Kau orang pun tahu, kn? Sebab aku dah ckp byk kali. Hehhehh :DDea  ckp dea saked hati sebab ade BUDAK ckp dea HALAU aku harituh? Haihh -.- Sape lah yg pepandai buad MULOT neh, kn? Sian dea kne FITNAH mcmtuh. Hmm. Apepun dea dgn aku actually tk gaduhh or pape pun. Just time tuh dea tgh saked hati. Emm. Tp skg, dea okayy dgn aku dah. Tahuu tk hati aku rase ape? Rase BERBUNGA-BUNGA aaw! Hahaha. Tk tipuu. Huahuahua. Seronokk :D Rindu , gilaa lah dkad dea. Rindu yg tk tertanggung. Hmm. Aku SAYANG dea. Sayg GILAAAA dkad dea. Aku nk HAPPY dgn dea. Tp buad mse skg neh, mse tk mengizinkan. Em. Dea nk pegi PLKN? OhhMyy! Aku tk dpt bygkn yg aku akn khlgn dea sementaraa :'( Aku tk bolehh jauhh dgn dea aaw! TAK BOLEH! :'( Aku tahu, tuh untuk kebaikan dea jugaa, tp... Hmm, aku tk boleh kate ape dahh. SEDIH sgt klau dea tglkn aku tk kire aa sementaraa. Tgl berjauhan dgn dea pun, dahh rindu. Ape lg klau tgl berjauhan dan berjauhan dan berjauhan. Hmm :'(


I M I S S Y O U   N O R H A Z M Y :'(