Thursday 11 October 2012

 Hi! Aku Sha. Umur 16 tahun. Alaa, ade btau dkt sblh >>>
Aku neh single, ehem-2! Hahaha. Aku neh jenis yg suka aktiviti lasak, main mercun, race motor, konvoi dgn abang-2. Hihi. Aku suka cara lelaki. Aku suka pakaian lelaki, aku suka gaya lelaki, semua pasal lelaki aku suka ikot :D Tapi gambar neh aku try nk pakai cara perempuan. Yelaa natie tkde yg nak kalau aku terlebih sgt jadi mcm lelaki. Betul takk? Kan kan kannnnn? Hihihi. Aku neh cepat menangis, aku banyak cakap dgn orang yg aku kenal ahh. Aku neh kalau nk kate cepat marah tuu, tklaa sgt. Aku kalau marah pun cepat redaa. And aku jenis tk suka sangke buruk dekat orang. Cak kate, mak pesan jahat jgn tunjuk orang. Hihi. Aku suka ayat tuu! Huhu :)

 Couple? Aku mana ade bf. Aku da tawarhati dgn lelaki. Tahu kenapee? Sebab lelaki byk buat aku kecewa. Aduhh! Haha. Aku tk kesah tkde bf sebab senang nk kemana pun :) Cumaa, akhir tahun neh katanya ade someone nk meminang aku. Entahlaa, kalau jadi Alhamdulillah. Tapi kalau tk jadi myb takde jodoh kann? Aku pun tknk ah berharap sgt jadi manusia. Hihi. Aku da penat enjoyy, da penat bercouple. Tu yg smpai nk kawen tuu. Tapi bukan sebab gatal nk dapat anak ke ape ke. Sebabnye aku neh nak bercinta dalam hubungan suami isteri supaya tkde laa rasa sakithati nthen putus, err~ Aku pun tk kesah sape nk jadi laki aku cuma aku tetap akan memilih yg terbaikk untuk aku :) Choyyyy!

 Dann jenis aku neh pulak sentiasa berperasaan. Aku susah nak senyum sgt, susah nk gelak sgt, tapi aku senang nk menangis. Hmm. Aku akan happy kalau orang tu pandai buat aku ketawa. Aku akan gelak tk berhenti oke? Hahaha :D Aku neh peramah orangnyaa. Tak cye? Sudah laaa :P Aku suka berangan sendiri kot. Haha tapi bukan gila oke? Aku jenis memang suka bersendirian. Aku tk suka nyusahkan orang lain, tk suka buat orang sakithati. Cuma orang jee yg suka buat aku cmtuu. Aihhh --'

Okelaa tu jee cerita pasal diri aku. Aku cuma nak kata, thanks sebab sudi membaca oke? Byeeee sayang kauorang <3