Sunday 14 August 2011

PMR! PMR! PMR! Ahh Seram Nehh! :D

Woaaaaaahh! Percubaan PMR esok! Hahaha! Ahdoii, neh yg susah neh. Ready nk jwp tu, dahh ade dah. Tp time nk jwp mesti takot! Haha :D Takotlah nk jwp MATHEMATICS en SCIENCE. Paling-paling takot, MATHEMATICS aa. Soalan satu hape pun tk fhm, yg Bab blkg. Err. Setakat 'Tambah Tolak Darab Bahagi' tu senanglah. Tp kalau dah 'Kuasa-kuasa' neh lemah gilaa beb! Hohoho. Aku bkn malas nk blaja en bkn malas nk mencuba, tp dah byk kali try nk fhmkn, tk fhm-fhm juga. Haihh -.- Susahh betul kalau dah ohtak macam PELAM neh :P Nk minta tlg ibu ajarkan, Bab yg tu ibu dah lupa. Nk minta tlg ayah, ayah lg hebadd BAHASA INGGERIS. Nk minta tlg Abg Amm, dea tu berbual aje ckp nk ajar, tp busylah katenye. Nk minta tlg kakak, kakak pun dah nk exam juga en tkade time nk ajar. Aaaaaaa! Sape yg boleh tlg neh? Ee, bencilahh macamnehh :'( Kang kalau aku dpt C jgn marahh pulakk :D Ingat tu, ibu ayah Abg Amm kakak! Hahahaha! Apepuntakboleh --' Naseb baiklah aku neh pandai siket nk kire-kire mnde yg aku tk tahu. Hee, tgklah anak sape kn? Gf sape kn? Opss! Ckp pasal Gf neh, Amy mesti tknk ganggu aku minggu dpn. Huu, takapelah. Katenye untuk kebaikan aku jugaa kn? Haa, betul tu betul. Tp jgn marahlah adek en kakakku kalau aku mimpikan Amy lg. Hehheh. OkayGo! Cayyyyooooooooooookk! <3