Sunday 14 August 2011

Saya Rindu Si Cantik Manis ni :'(





Marsha Arstella, Happy Bornday babyy. So sorry, i forget your bornday. I pun jarang onl, so lupa semuanye. Tp i tk lupa you tao. You sentiase di hati i. Present, I sentiase doakan untuk you, sayang. Hm. Rindu yg teramat dkt you :'( I ingat lg ayat yg selalu you kate ' ILOVEYOU MAMA' I rindu sgt-sgt kate-kate tu terucap dari bibir comel you. Huu~ I nk ziarah kubur you, tp jauhh. I tk mampu nk pergi jauh ke UK. Nk ke sebelah ruma i pun tk tentu lps ke tk. Hehehe. I rindu manje you tu. You suka mengadu dkt i kn kn? Lg-lg kalau Farra si Puaka tu buad you, mesti you mengadu dkt i, kn kn? Hohoho. Bestnye time tu ^^ Tp, Allah lg sayangkan you. Hm. You kate nk dtg ruma i, tp tk dtg pun. I tgu lame, tao. Setiap hari i tgu you dtg ruma i. Lg-lg si Aboy tu, asik tanye aje bila you nk dtg ruma. Em, tp tkapelah sayang. I fhm knpe. I tknk aa ckp pepanjang. SEDIH :'( GetToGo, byebye sayang.
I will always MISS you, biyy <3

WATCH OUT! JANGAN PEPANDAI NAK COPYCAT GAMBAR DEA, OKAY? I HATE FAKE!




Yeahh! This is Maya Gabriella. She's my beloved friend too. Rindu dkt dea juga :'( Dah tk tahu ape cerita dea skg neh. Hm. Sayang, you tknk blek Malaysia dah ke? You punya saked hati smpai mcm tu ka? Smpai dah tknk blek sini? Bpe lme nk tgl dkt Paris? Kabar you pun kitorg tk tahu. Hm. Bleklah Malaysia, nk aje i peluk you :'( Arwah dah tkde, jgnlah pula you tglkn kitorg. Huu, whateverlahh biyy. GetToGo, byebye dear.
I will MISS you <3