Tuesday, 30 August 2011

Selamat Hari Raya, Korangg ;D

Ehh, dah raye dahh? Hahaha. Cepat betul abes Puasa kan? Huhh, bestnye kalau jd org yg dpt Puasa penuh tahun neh. Teringin nk macam tu, tp tk kesampaian. 6 hari pulakk tu tinggal. Eee, geram betul. Haha. Tp tkape. Ibu kate, sekurg-kurgnye aku neh 'normal' kan kan kan? Hahaha. Nk kena mintak maaf dgn ibu ayah neh yg lemahh semangat neh. Aku dahlaah byk buad dosa dgn ibu ayah aku. Nk kate aku tkade terTengking tu, tipu sgtlaah kan? Nk kate aku tkade terKasar bahase, pun same jugak. Haihh, sedihh~~~ Nk mintak maaf dkt kakak, menyampahh pulak. Nt nk nanges-nangeslaah pulak kakak aku neh. Haha, yelaah tu kan? Entah-entah aku yg nanges dulu, bkn dea. Hohoho. Normallaah tu. Ehh, kauorg bila pulak nk mintak maaf dgn aku? Dahh byk buad dosa, byk bully aku, dahh tk tertanggung dosa tu tk reti mintak maaf dgn aku ke? Hahahahaha. Joke aje. Kauorg buad slh ape pun dkt aku, tk pnh aku berdendam en aku dahh maafkan pun. Aku pun nk mintak maaf kalau-kalau aku ade buad slh dkt kauorg, buad kauorg kecil hati, buad kauorg tersentuh hati dgn kate-kate aku, termaki ke, terpukul ke, ter ape ke, segala ter laah kan, aku mintak maaf aaw! Mungkin dlm gurau-gurau kite, aku tk sedar yg aku dah buad slh dkt kauorg en kauorg aje yg tahu. Huhu. So sorry. Sedihh aa! -.- Nk nangeeeeeeessssssssssss! Nk ziarah kubur arwah embah, tp tk boleh jejak kubur pulak. Nk ziarah kubur arwah tok mak en tok bak pun, tk boleh nk jejak kubur. Hm. Sedihh sgt-sgt! K laah, babaii :'(






Selamat Hari Raya sayangg <3