Saturday 20 August 2011

Thankyou sayang (:

20-08-2011 : 12.37 a.m
Happy sgt harineh. My sayang, adek, Eyka, buad aku happy harineh. Melayan kepale adek yg suka gaduhh dgn Amy td memg GILA :D Sesuka hati adek aje nk lempang Amy dpn aku. Aku sendiri tk pnh nk buad macam tu dkt Amy. Huhh, sengal punya adek! Adek dgn Amy tu asik nk gaduh aje. Hahaha, due-due sengal. Sorg pegi cari pasal, sorg lg pegi melayan. Hahaha, apepuntakboleh (': Yg bestnye, adek asik kena reject aje dgn Amy. Bengang habes adek td. Haha. Aku pun layan aje perangai deorg tu. Jgn deorg yg Kawen besar nt sudahh le. Melepas aku pulakk. Cecehh, PMR pun tk lps lg, dah pke pasal kawen kn? Huahuahua. Eyka pulak tk habes-habes nk membebel sensorg td. Org dah bg dgr lagu pun, nk membebel lg. Hohoho. Apepun, korg memg yg terbaikklah, sayang <3 Iloveyouall tahu-tahu-tahu :D
Iloveyoumore, Nor Hazmy. Thankyou sebab buad i happy. Someone said you and me 'So Sweet'. Hahahaha :D Sengal kn? Huhuhu. Pleasure to meet you again, sayang <3