Friday 7 October 2011

No More Love :'(

Tk tahu nk mula dari mana. Hmm. Aku betul-betul tk sgke dea dah berubah hati dkt org lain. Aku sygg dea sgt-sgt. Kenapa dea buad aku macam neh? Ape salah aku? Dea tk teks aku SEBULAN, aku tgu dea. Aku fhm dea trial haritu. Tp, takkan teks aku sehari pun tk boleh, kan? Aku percaya kan dea selama neh. Tp start yg dea tk teks aku sebulan haritu, aku mula curiga en tk bpe percayakan dea siket. #sorryHazmy
02/10/11 someone call aku, tetibe nk maki aku en kate macam neh 'Jauhkan diri awk dari HAZMY en lupakan dea buad selamanya. Dea skg dah jd bf sy, so jgn nk syoksendiri dgn hbgn palsu awk tu. Online skg, then tgk relationship awk, ade lg ke tk? Hahaha. Jd org jgn nk terlalu mengharap sgt. I hope you forget HAZMY forever. Bye'
Tulaah ayat yg perempuan tu ckp dkt aku. Kenapa Amy mesti buad aku macam neh? Ape salah aku? Salah ke aku rindu dkt bf aku yg dah sebulan tk contact aku? Salah ke aku amek berat pasal dea? Salah ke aku sygg dea? Kalau Amy dah tknk dkt i, i redhaa. I tahu tu yg terbaik buad Amy kan? I tahu Amy nk mende tu jd kan? Thanks for everything, Nor Hazmy. I will love you forever :'(