Tuesday 11 October 2011

Sedihh Siakk -.-

PMR dah lepas. So? Boleh bebas tk? "Mane boleh. Kau ingat kau dah lepas SPM ke? Kau mane boleh bebas lg. Kau masih kena dikawal rapi lg. Jumaat neh, kau tgl dgn Ucu dkt KL. Okay??"
Huhh! Bosan gilaa! Kate, lepas habes exam PMR boleh jalan-jalan, tp neh lain cte pulak. Duduk dpn rumah pun, kena marah. Tk fhm betul -.-
Kesian dkt Otomen Biru aku tu, dtg rumah aku jalan kaki, dahlaah tgh saked, then malam pulak tu. Sanggup dtg rumah aku sbb nk jumpe aku, laah kena halau dgn Papa pulak. #jahadsiott! Aku tk fhm dgn Papa en Mama neh. Ibu bg lepak dpn rumah dgn Otomen Biru, tp Papa en Mama pulak yg over sgt smpai tk bg lepak. Kesian bebudak tu kena halau. Papa buad deorg macam anjing kurap je. Huhh!
Papa, Mama, Ibu en Ayah suruh dgr ckp mereka. Tp lepas dgr ckp mereka, ape yg aku dpt? Saked hati je! Aku sedih gila Otomen Biru diperlakukan macam tu. Bkn Otomen Biru je, Otomen Putih pun kena sekali. Adam pun kena sekali. Lg kesian, Adam tk smpat makan ubat dah kena halau balek. Sumpah aku tk fhm dgn Papa. Hmm.
'Org mintak maaf, awak. Kalau org tahu nk jd macam neh mesti org tk bg awak dtg. Serious.. Org mintak maaf sgt-sgt. Org sayang awk. Hehehe <3'

OTOMEN BIRU > Ahmad Bin Tajudin
OTOMEN PUTIH > Shahrul Azman Bin Shahril