Friday, 21 October 2011

Sayang kaulaah buncet


Adek sygg! Kau tahu tk yg aku dkt sni rindu kau? Kau mesti tk tahu kan? Kau mesti ingat yg aku neh dah lupe kat kau sejak dtg sni kan? Sampai hati kau pke aku mcm tu. Huhh :(
Kau tahu? Aku bosan dkt sni. Aku tkade kwn nk berborak. Aku tkade kwn nk sedih-sedihh. Aku bosan gilaa! ! ! Aku rindu kau tau babengg :D Aku happy sgt bila dgn kau. Hmm. Aku rindu nk lap air mate kau time kau sedihh sbb pkwe kau. Hahaha :D
Kau COMEL, aku sukaa! Ecehh, mcm tkade mende lain pulak aku nk ckp, kan? Hee. Ape pun, aku rindu nk gelak-gelak dgn kau. Aku rindu nk gossip pasal perempuan tu dgn kau. Aku rindu jugak nk nyanyikan kau lagu 'TRAGEDI OKTOBER' dgn suare sengau aku neh. Huhu. Kau pun mesti nk aku nyanyikan lagu tu kuat-kuat smpai ibu mrh kan? Hahahaha. Apepuntakbolehlaah :P
Okaylaah dek. Aku nantuk! ! ! Nk tidur. Nt minggu dpn aku blek eh? Kau jgn sad-sad lg tau sygg. Aku sayang kau gila babun hutan <3
Jage diri kau bebaik ye sygg. Kau jgn lupa mkn ubt kalau saked. Aku tknk bila aku blek sane, kau tgh saked. Walaupun kau batuk, aku tknk jugak ye. Ingat ape yg aku ckpkan neh. Okayy? ILOVEYOUSODAMNFUCKINGCLOSE <3