Sunday, 16 June 2013

HELLO! Hehe. Ieya ade storyy morry nie. Nak dengar ke takk? Haha :D Ieya dah mula sayang dia. Dah mula cintakann dia. Dia segalanya bagi Ieya. Memg tak jangka punn, benda nie semua jadi serta merta jee. We LOVE each other and we already together. Kann? Haha sekelip mata jee. Padahal Ieya baru jee bersedih-sedih bagai sebab Abang Ronnie. Hmm :'/ OMG! Love is in the air. HAHA :') Nama dia kann, Muhamad Hafiz Hilmi. Umur dia 15 tahun :'( Aloloo mudanyaa dia kann? Tapi bakk kata orang, KECIL-2 CILI PADI taoo. HAHA. Dia MATURED sgtt :') Ilovehimverymuchh :'* He's my new BoyFriend okayy? Byeeeeee ^^


18/06/2013
05:56 pm

Cm CB! Ex dia betul-2 buat aku marah, sedihh. Saje jee nak cari pasal. Ye memg aku taknak gaduh sebab lelaki tapi dia yg buat aku nak bergaduh sebab lelaki. Ya Allah, aku dah syggkan Hafiz nie sgt-2 dah. Aku tak sanggup kehilangan dia. Sumpahh! Aku sanggup terluka demi dia. Aku sanggup biarkan maruah aku di pijak-2 sebab dia. Sesungguhnya aku amat menyayangi dia, Muhamad Hafiz Hilmi :'( Janganlah ganggu hubungan kami. Janganlah ambil dia daripada hati nie. Aku tak sanggup hilang dia. Aku terluka harinie. :'( Sebab stres, takot hilang dia, aku sampai tertoreh tangan aku buat nama dia. Ya Allah, aku tao Allah murka dgn hamba-Nya yg sering mengalah dan berputus asa. Tuu semua amalan Syaitan. Aku dah terikot amalan Syaitan, Subhanallah :'( Aku tak sedar, aku tak ingat Allah masa aku tengah marah, masa aku tengah sedih and stres tadi :'( Semua kerana awak, bie. Saya tak sanggup hilang awak. Tolong, jangan tinggal saya sendiri :'( SAYA AMAT PERLUKAN AWAK SENTIASA, MUHAMAD HAFIZ HILMI :'(

23/06/2013
08:54 pm

Harinie baru nak okayy dgn bie, pastuh gaduh kejap pula. Yela, siapa tak sakit hati dia sebut nama Fieya tuu! Hmm terasa sgt hati nie. Terbayang pula dia mesra-2 dgn Fieya tao :'( Hmm aku syg dia sgt-2. Tapi aku tak bole nak kawal marah, cemburu gilababengg pula tuu. Siann dia asik sedih-2 jee start couple dgn aku. Takade niat pun nak buat dia cenggituu. Takde niat langsung nak lukakan hati dia. Sayang aku kat dia tak ternilai, rindu aku dekat dia teramat sangat. Hmm :'/ Aku takot sgt hilang dia, takot sgt dia tinggalkan aku. Tak bole ke aku bahagia dgn dia? Tak bole ke aku miliki dia sepenuhnya? Ape lagi yg aku kena buat untuk jaga relay aku dgn dia tanpa orang ketiga atau keempat? Yee, kawal perasaan dan emosi aku. Untuk dia, untuk relay kami. Hafiz, jangan tinggalkan saya yee sayang :'( Saya janji akan cuba untuk bahagiakan awak dan sentiasa buat awak tersenyum. Saya cuba kawal diri saya daripada terus cemburu dgn awak dan marah-2 kann awak. Okay? :') Loveyou