Friday, 7 June 2013

Hi, Ieya sedih sgt harinie. Rase mcm nak bunuh diri pun ade jugak. Hmm. Semua orang yg Ieya sygg kecewa kan Ieya. Termasuk abang Ronnie. Entah kenape entah perasaan ni lain mcm jee lepas kenal dgn dia. Suka dia? Tapi dia suami orang :'( Hmm semalam jumpe dia. Sebelum jumpe kanmainn lagi msg berpanjangan tak henti-2. Lahh bile dah jumpe? Hmm dia yg terus senyap. Tak suka aku ke? Tak minat? Aku gemuk? Aku tak cantik? Kalo yee kenape bersayang sygg dgn aku sebelum jumpe? Kenape bagi HARAPAN? Kenape?! Aku memg dah sygg dia :'( Lenkali jumpe dulu baru bole nak bersayang sygg atao bagi HARAPAN :( Tapi kalo dia dah taknak aku buatape aku mengharap kann? Hmm. Kenapelahh aku kenal dgn dia. Kenapelahh aku layann dia mcm seorang Putera? Bukan apee, tapi achanie ah jadinyaa. Perasaan bercampur baur :'( Hmmmm

Dia punn ramai admirer. Aku ni ape jee? KOSONG! Im nothingg! Hmm :'( Dia kalo nak perempuan pun mesti perempuan yg Cantik, Kurus, kann? Huhh. --" Aku sedih bile ingatkan dia pastu dgr lagu HANYA AKU dia tuu :'( Mcm sedihh gilaa! Entahh. Terguris hati ni lahhhhhhhhh! :'( Nak nangis duluu! Byeeeee :'(